poniedziałek, 9 grudnia 2013

Mini choinka

Zaczynamy świąteczne zabawy.
Inspiracja tym pomysłem http://gagatkitrzy.blogspot.com/2013/12/wbo-dzien-1-papierowa-choinka.html.
Wcześniej przygotowałam choinki i ozdoby, czekały na moment nudy. Początkowo Wiktor nie bardzo chciał to robić, ale kiedy zobaczył maleńkie błyszczące ozdoby, przyklejał je ze skupieniem. Nie chciał używać kleju (bo rączki się pobrudzą :-/), więc ja zrobiłam kropki z kleju.


Efekt końcowy zachwycił nas wszystkich - zdjęcie tego nie oddaje.

          


5 komentarzy:

  1. Jakie ładne :))
    a tak a propos to przypomniały mi się urodziny Wiktora, kiedy przyniosłaś tort i próbowałam namówić go, żeby spróbował palcem jeszcze nie pokrojonego tortu a on nie chcąc pobrudzić rąk, po prostu się wgryzł w niego :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym żeby już nie miał tej nadwrażliwości..

      Usuń
    2. Przejdzie mu :) ja w liceum zaczęłam nosić w końcu rajstopy ;)

      Usuń
  2. No rzeczywiście śliczne :)

    OdpowiedzUsuń