środa, 11 grudnia 2013

Plakat - podział dinozaurów

Jak wiadomo, Wiktor pasjonuje się dinozaurami. Zaproponowałam mu zrobienie plakatu z podziałem dinozaurów na grupy. 
Pierwsze podejście do pracy czyli przyklejenie napisów, zakończyło się nerwowo - Wiktor nie chciał nic robić, mimo tego, że pomysł bardzo mu się spodobał. Wyglądało to tak, że Wiktor TYLKO przyklepywał naklejane przeze mnie kartki z napisami :-/.
Po kilku dniach wróciliśmy do projektu. Użyliśmy starą kolorowankę, część stron skserowaliśmy, potem ja wycinałam dinozaury a Wiktor układał je w odpowiedniej grupie. Kilku nie byliśmy pewni, dlatego odkładał je na bok do sprawdzenia (mamy sporo książek, ale w żadnej nie znaleźliśmy potrzebnych informacji, dlatego szukaliśmy w internecie). Zanim przykleiliśmy obrazki, Wiktor pobawił się nimi kilka minut. Niestety przyklejanie znowu wyglądało tak samo, tzn ja smarowałam i układałam dino, a Wiktor tylko przyklepywał.
Na koniec, poprowadził linie od nazwy grupy do odpowiedniego dinozaura.


Plakat wisi na ścianie.

4 komentarze:

  1. Uważam, że plakat wygląda bardzo profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Superancki plakat! Co oznaczają czerwone (chyba) linie łączące dinozaury?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połączenie od nazwy grupy do odpowiedniego dino należącego do tej grupy.

      Usuń