piątek, 12 września 2014

Owady - cz.6 - ankieta

Jeszcze jeden temat z robalami, który utknął na miesiąc.

Wspominałam już źródło pomysłów na zabawy z owadami. I znów pomysł z tego miejsca http://przyrodana6.blogspot.com/2012/05/ciekawostki-o-owadach-cd.html
Postanowiliśmy wykonać jedno z zadań dla uczniów:


'' Wymyśl ankietę na temat owadów, która ma sprawdzić, co ankietowani wiedzą o tej grupie zwierząt. Ankieta powinna zawierać max. 5 pytań. Mogą to być pytania otwarte (tzn. takie, na które oczekujemy odpowiedzi badanego i tę odpowiedź zapisujemy) albo zamknięte (tzn. takie, w których podajemy badanemu kilka wariantów odpowiedzi, a on wybiera tę, która wydaje mu się najwłaściwsza). Ankietę przeprowadź wśród co najmniej 10 osób (mogą to być koledzy ze szkoły, krewni, pracownicy szkoły...) i napisz sprawozdanie z jej przeprowadzenia, które będzie zawierało zebrane przez Ciebie dane. ''
 
 
Wiktor chciał podzielić pytania na dwie grupy:

Przeprowadził ankietę wśród najbliższej rodziny. Jak widać noty bardzo dobre :-).
Wiem, że przy problemach z odpowiedzą, troszkę podpowiadał.

Kartka jest mocno sfatygowana, bo zabieraliśmy ją na dwór i na wyjazdy, więc swoje przeszła.
 

5 komentarzy:

  1. ciocia Agnieszka14 września 2014 13:01

    Trochę słabo wypadłam przy tylu 10:(
    Ale ja nie miałam żadnej podpowiedzi!:D
    muszę przyznać, że to była fajna zabawa dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia wizyta u rodziny G. = wywiad na temat wycieczki na Rodos i pytanie od Wiktora: Jakie tam są rejestracje? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O jeny trudne te pytania :/ Ja bym chyba przybiła piątkę z babcią Moniką :P

    OdpowiedzUsuń