sobota, 14 marca 2015

Zabawy z lutego


Gabryś dopasowywał zwierzaki do zdjęć.


Segregował serduszka ze względu na wielkość.


Wiktor dodawał z pomocą klocków.



Razem bawili się wciskając skuwki od mazaków. Po jakimś czasie zabawa ewoluowała - ktoś z nas zmieniał ustawienie skuwek, po czym Gabryś wracał do pierwotnego ułożenia.


Wiktor bawił się w ilustratora książki. (wierszyki znalazłam w internecie, ale nie zapisałam sobie źródła).



Dużo graliśmy, przede wszystkim w memo państwa/miasta, chain4, stay alive, who are you.



Układał puzzle matematyczne.


Przerobiliśmy pudło na pralkę. Chłopcy robili pranie.


Pierwszy raz rysowaliśmy węglem rysunkowym.


Trochę uczyliśmy się o Włoszech. Na zdjęciu półka, na której Wiktor gromadzi materiały o kontynentach i państwach.


Ostatnio Wiktor polubił wspólne gotowanie. Zrobił nawet babeczki według wymyślonego przepisu (troszkę mu podpowiadałam) i wyszły!


Kilka razy robiliśmy naleśniki. W trakcie smażenia dodałam do części ciasta barwniki - chłopcy mieli kolorową niespodziankę.


Byliśmy na dogoterapii. Wiktor odważył się pogłaskać psa po ogonie ;-). Jednak najbardziej podobały im się kot i królik. Gabryś nie chciał wyjść, prawie płakał.


Chłopcy byli z Tatą na wystawie Lego - byli zachwyceni.



Wiktor był też na paru koncertach w Akademii Muzycznej oraz na przedstawieniu w Baśniowej Kawiarence.

6 komentarzy:

  1. Moja ulubiona układanka matematyczna!!!:D
    Piękna pralka :) apetyczna pizza :D
    super zabawy macie :)
    jakie były psy? koty nie drapały? były naćpane?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psy rasy Nowofundland, włochate i czarne! :-) wszystkie zwierzaki były spokojne.

      Usuń
  2. Gdzie jest takie muzeum lego?:)
    Rysunek węglem Wikcio sam wykonał czy pomagałaś?
    Babeczki były jadalne?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystawa Lego była lub jeszcze jest w Manufakturze (do końca lutego lub marca).
      Rysunek zrobił sam, patrzył na mój - rysowałam obok.
      Jadalne :-) - a bez jajka. Wyszły 4, po jednej dla każdego.

      Usuń
  3. Tyle zabaw, że aż ciężko na którąś szczególnie zwrócić uwagę - WSZYSTKIE MI SIĘ PODOBAJĄ! :)

    OdpowiedzUsuń