niedziela, 9 czerwca 2013

Druga połowa maja

Druga część wspomnień jest bardziej skromna.


Od jakiegoś czasu Wiktor ogląda 'Pingwiny z Madagaskaru' (Tata też ogląda :-)), co przypomniało mu o lapbooku, który kiedyś przygotowałam (z materiałów z bloga raaanyjulek.blogspot.com).


 Pisałam na karteczkach sylaby, a Wiktor biegał do drugiego pokoju i przynosił pasującą kartę.


 Kolejna stara zabawa z pingwinami w roli głównej.


 Tutaj auta jeździły na swoje parkingi, potem odwiedzały się, załatwiały ważne sprawy, wracały do siebie itp.


Przez dwa dni gościliśmy w domu ślimaki. Wiktor bardzo się cieszył z  faktu posiadania zwierzątek.


Na dużej mapie ustawiali z tatą figurki zwierząt żyjących na odpowiednich kontynentach. Są nawet sylabowe pingwiny.


11 komentarzy:

  1. Ciekawe czy W. przeczyta "mama pumy ma pupe" :> nic mądrzejszego nie przyszło mi do głowy:P
    jestem w szoku jakie ekskrementy ślimaków są duże fuj...;p fajna mapa świata i zabawa:)
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiedziałam, że znasz takie słowo :P
      B.

      Usuń
    2. ekskrementy? wpisałam kał na wikipedii i mi podpowiedziało;p
      a

      Usuń
    3. hehe też się zdziwiłam nowym słownictwem Agi ;-)
      jak dojdziemy do czytania, przygotuję mu takie zdanie - zobaczymy :-P

      Usuń
    4. no już już bez przesady z tym słownictwiem;p
      nie dałby rady już teraz odczytać sylabowo tego zdania?;>
      A.

      Usuń
  2. Mapa świata bardzo mi się podoba:) możecie teraz tak robić z różnymi rzeczami - roślinami, dinozaurami, krajobrazami, ptakami itd :)

    B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dinozaury - TAK!
      pozostałe - nie mam materiałów :-(

      Usuń
  3. Ale fajne pingwinki:) Pingwiny z madagaskaru też czasem oglądam;) Król Julian wymiata!
    I jaki fajny pomysł z autkami! Szkoda, że ta moja księżniczka nic co "chłopskie" nie tknie...

    I mapa super:) Szkoda, że nie mamy takiej dużej. Sama bym sobie pojeździła palcem po mapie:)

    A ślimaki sorry, ale blee;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pingwiny mają specyficzny humor! Wiktor jeszcze nie do końca rozumie, ale tata zrywa boki hihi
      Szczerze mówiąc, nie spodziewałam się, że ślimaki robią takie duże kupy :-) (to było po jednej nocy)

      Usuń
  4. O widzę, że ślimaki mleczyk wcinają :P.
    Fajne macie te mapki - zazdroszczę.
    Dziś z Bartkiem oglądaliśmy Waszego posta i najbardziej spodobały Mu się sylabowe pingwinki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pingwiny są chyba z teczki 4latka, więc możecie sobie robić :-).

      Usuń