wtorek, 11 marca 2014

Zbiory

 
Rozłożyłam w pewnej odległości od siebie dwa puste zbiory - czerwony i niebieski, Wiktor miał je uzupełnić odpowiednimi nakrętkami. Celowo nie wspomniałam nic o nakrętkach dwukolorowych, byłam ciekawa co zrobi. Zawahał się chwilkę, po czym przyciągnął zbiory do siebie i zaczął układać nakrętki na ich styku. 
Super! Potem pokazałam mu jak zrobić część wspólną.

 

Zabawa ze zbiorami bardzo mu się spodobała, dlatego bawiliśmy się jeszcze kilkanaście razy. Poniżej niektóre fotki:

 
niemalowane elementy i sześciany                                                    półkola i zielone elementy

Tutaj zbiory według pomysłu Wiktora - nie ma części wspólnej.

żółte elementy i różowe elementy

Następnego dnia zabawy z pojazdami:
czerwone auta i małe auta


                
                         traktory i niebieskie auta                                                      zielone pojazdy i osobówki


7 komentarzy:

  1. wow poziom hard :) super sobie poradził z tymi dwukolorowymi :) stópki i rączki Gabrysia na zdjęciach są słodkie, na ostatnim zdjęciu - obrona zbiorów?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, Gabi nie przepuściłby takiej zabawy ;-)

      Usuń
    2. haha dobry Gabi:) jestem pod wrażeniem zbiorów!:) brawa dla mamy i synka :P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. :-) zrobię jeszcze trójkolorowe

      Usuń
  3. Ale świetnie załapał SAM!

    OdpowiedzUsuń