sobota, 16 listopada 2013

Skarb piratów


Na zabawę halloweenową do przedszkola Wiktor przebrał się za pirata - tak chciał. 
Pomyślałam, że spodoba mu się zabawa w poszukiwaczy skarbów, dlatego zaproponowałam mu zrobienie skrzyni pirackiej. 
Początkowo malowaliśmy pudełko farbami, niestety nie chciało wyschnąć. Nakleiliśmy, więc na wierzch szary papier oraz paski z zielonego papieru.


Mieliśmy mało czasu, więc na szybko (ręcznie, bez proporcji i z pomyłkami), rysowałam plan mieszkania. Wiktor wyznaczył miejsce ukrycia skrzyni ze skarbami, której miał szukać Tata po powrocie z pracy.


Z całej tej zabawy najbardziej podobało mu się uzupełnianie skrzyni skarbami - większość miałam od Cioci Agi i Beaty ;-). A tutaj Wiktor ozdobiony jak choinka (nie wszystko ma na sobie).


4 komentarze:

  1. Ale super pomysł :) i skrzynia rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też się podoba pomysł:)
    a zdjęcie skrzyni nie chce mi się załadować :/

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaaa ile skarbów! Skrzynia świetna!

    OdpowiedzUsuń